Stolt är bara förnamnet

En kommentar
Det kommer nog krävas både en och fyra veckor innan jag hittar tillbaka till vettiga energinivåer igen, men det gör ingenting, för jag har klarat av mitt livs största bedrift - nämligen att utbilda mig till personlig tränare, en dröm sedan många år! Jag kan inte ens med ord beskriva hur roligt, givande, utvecklande, häftigt och fantastiskt det här har varit!
 
Samtidigt som jag gått utbildningen har jag haft två barn hemma, en på fyra år och en på åtta månader, som tagits väl om hand av sin pappa, men som krävt en del av sin mamma när hon kommit hem varje kväll samt de dagar i veckan som varit lediga. På det har jag brottats med sömnbrist och många dagar under utbildningen har jag fått klara mig på 4-5 timmar sömn och fått hantera sjukdomar, en lätt arg kropp, mm. Så ja, jag är stolt bortom alla gränser för att jag klarat det här. Det har varit en utbildning med blod, svett och tårar mycket skratt, stolthet och lycka. Den har varit utmanande fysiskt och psykiskt med en postgravid kropp som inte varit på samma nivå som jag hade önskat kunna prestera på, men jag har alltid gjort mitt bästa utifrån mina förutsättningar. 
 
Jag är så lycklig att kunna titulera mig licensierad personlig tränare, och för att belöna mig gav jag mig själv den bästa presenten, nämligen en utbildning till licensierad mammamagetränare som jag kommer gå inom kort. De som känner mig vet att jag brinner lite extra för eftergraviditetsträning och vill rikta in mig mot det så småningom. 

Det ska bli fantastiskt kul att sätta igång och jobba och jag håller ögonen öppa redan nu, för det vore en dröm att få jobba någon dag i veckan nu när jag är föräldraledig för att få hålla på med allt det här som är så grymt kul! Än så länge har jag inte hittat något som passar mig, men jag hoppas hitta något grymt roligt snart. Det här är en fantastisk resa och en oerhörd möjlighet för mig, som jag kommer ta väl tillvara på! 
 
Jag håller till i Stockholm, Västerort och älskar att hjälpa andra, så det här ska bli topp! Och med en utbildning från bästa Sports Club Education i ryggen kan det inte bli bättre. Utbildarna och utbildningen är absoluta toppklass och jag har så mycket gott att säga om varje litet moment i utbildningen. 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

va fin blogg :)