Var här och nu

Kommentera
Pinterest är min vän när det gäller att hitta inspiration. Precis som med allt annat så sker en viss form av rensning även där. Jag har mängder med recept samlade, inspiration till sömnadsprojekt, osv. Men just nu använder jag Pinterest till att stressa ner och hitta inspiration. Jag hittade exempelvis denna bild som känns viktig att reflektera kring just nu. Misstänker att de skrivit fel på Day 5, och att det bör stå "Get OFF your phone" och inte on. Hur som haver sparar jag den här listan och låter mig inspireras av den. Jag använder den för att komma ner i varv, inte nödvändigtvis praktisera den varje dag eftersom jag misstänker att det enbart blir en stressor om jag ska följa någon form av lista till punkt och pricka. Den får helt enkelt fungera som inspiration. Kanske kan den inspirera även någon annan.