Kallt i värmen

Kommentera
Idag har den fantastiska sommarvärmen varit tillbaka och även om jag till största delen suttit inomhus och färdigställt några klädesplagg så har jag även njutit av värmen både på väg hem från lämningen men även på eftermiddagen i lekparken. Det var så varmt att suget efter middag aldrig infann sig. Varken jag eller mannen orkade tänka ut eller laga middag, vilket resulterade i varsin omelett till oss alla. D som är van vid att omelett är en frukosträtt tyckte det var lite konstigt att vi fick äta det på kvällen men klagade inte allt för mycket över det då han älskar just omelett. När D var lagd för kvällen gjorde jag lite svalkande iste till mig och mannen. Det här isteet köpte jag i Seattle förra sommaren och har fortfarande inte testat, förrän nu. Smakar precis som grönt te men kallt och nu står en liter i kylen att njuta av under morgondagen också.