Amning, träning och sömnad

Kommentera
Mina tankar kretsar varje dag, på olika sätt, kring de områden jag just nämnt i rubriken - amning, träning och sömnad. 
Amningen är ett naturligt inslag i vårt liv just nu eftersom C äter ca fem zillioner gånger varje dag och mitt liv anpassas helt och hållet till hans behov. Jag känner mig som en mjölkmaskin och ibland känns det orättvist medan det andra gånger bara är mysigt. 

Träning ligger inte riktigt på den nivå jag hade hoppats och önskat att den skulle göra vid det här laget. Detta beror på vissa komplikationer jag har kvar sedan förlossningen och som jag nu fått tid till MVC för att få undersöka. Jag ägnar mig åt bäckenbotten -och coreträning i den mån jag klarar av och känner att jag lyssnar noga på kroppen.

Sömnad är väl egentligen något jag tänker på konstant och längtar efter att få ägna mer tid åt, men jag är glad att jag får lite tid här och där åtminstone. Ett plagg tar några dagar att färdigställa i nuläget eftersom jag har en treveckorsbebis med behov och en 3 1/2-åring med behov. De kommer alltid först, i alla lägen. Nu har vår kära lillebror äntligen fått en ny pyjamas, mycket välbehövligt. Jag har dessutom fått testsy en Husqvarna Viking Jade 20, och ser fram emot att testa den ännu mer framöver för att se vad den går för. 

En vacker dag ska jag även ta tag i det här bloggandet lite mer seriöst ;) Vi får se när den dagen kommer ;)