Vem är du?

Kommentera
Goa lilla bebis, vem är du? Vem är du som sparkar på mina revben, som får mina hormoner att löpa amok och som hickar flera gånger om dagen? Vem är du som är så efterlängtad och som ska fylla platsen som lillasyster eller lillebror till vår fina kille? Vem är du och hur kommer du se ut och vara? 
Idag är det 90% kvar av graviditeten, även om du såklart kan dyka upp två veckor därefter också. Min kropp och mitt psyke kämpar för att klara minst en månad till, även om jag vet vilken skatt det kommer vara, även om jag förstår att det inte är någon stress för dig att komma. Jag vill bara att du ska veta att du är efterlängtad och att vi, hela familjen, är väldigt nyfikna på dig. Din storebror säger varje dag att han vill ha dig här nu och har börjat längta allt mer varje dag. Snart är det här och vi hoppas av hela våra hjärtan att resten av den här resan kommer gå bra. Älskade bebis, nu borde det vara max 43 dagar kvar oavsett.